Nov 10, 2013

200


Så nu är vi i Wien, Vienna som är huvudstaden i Österrike. Vi har varit här och jobbat med Bauer och haft Bauer Experience på is. Det betyder att vi varit hos en av våra klubbar Vienna Capitals och haft ett event på is, där de får testa all vår utrustning på is. 200 barn och vuxna kom och testade och vi fick äran att hjälpa många som aldrig stått på ishockeyskridskor tidigare att pröva hur det kändes och de gillade det. Då blir jag glad:)



I fredags kom vi till rinken och började packa upp. 



Alla stora vepor i bakgrunden hängdes upp. Fredrik, Jonas och Niclas fixar på isen.



Två små killar som jag hjälpte under dagen. Varför är allt så gulligt på dem när de är små? Mini hanskar och mini skridskor är ju så sjukt söta, killarna och tjejerna likaså. 



Prickskytte samt skottradar'n var i ena änden, teknik i mittzon. Och skridskoåkning samt skott i andra änden. 



Mittzon.



När allt var klart var det dags att sortera upp allt och packa. 


Idag turistade vi i Wien. Jag, Jukka och Fredrik. Här är killarna utanför Stefansdomen.


Inne, älskar kyrkor invändigt, mäktiga.



Jag och Niclas utanför ishallen. Tack för den här resan. Tack Fredrik, Niclas, Jonas, Jukka, Gary för ni gör jobbet till det bästa. 

Ikväll går flyget hem till Stockholm igen. Mickan hämtar oss. Imorgon håller jag i en utbildning på XXL i Karlstad och sen är det träning hemma i Stockholm igen. 

Kram Danni

No comments:

Post a Comment