Oct 2, 2013

29

Hade ett helt fantastiskt kalas i helgen. Familjen kom över och det bjöds på tårta, kakor, delicatobollar och massa vattenmelon och frukt till kaffet. 


Fick två helt underbart fina armband.


Tack Evelina för valet av min tårta. En tjej som var RIKTIGT nöjd på kalaset. Den var SÅ god, jag är mindre förtjust av grädde men denna var en mix av tårtbotten, vaniljkräm, lite grädde och marsipan. Gudomlig, åt tårtan både till kvällsmål och frukost. 


Alla barn och vuxna satt och pratade och fikade vid det stora bordet. Tack Älskling för all hjälp, disk och fix under hela dagen!!


Evelina läser med sin Farmor. 


En helt vanlig morgon med Nisse och barnen. Nisse är både häst och målvakt åt dem och barnen njuter. 


Tack alla ni för ALLT! Så tacksam för allt jag fick! 


Vi har numera en egen mjölk skummare.


Vardagslyx, varm choklad med varm skummad mjölk. 


Fick även en överraskning på Berns med en egen sommelier Eva. 


Hon lärde oss massa om Frankrike, deras vingårdar, vita och röda viner. Så intressant för en nybörjare som mig.


Tack Nisse och Eva för en oförglömlig kväll.


Efter fys och isträningen i måndags bjöd Sandra på chokladbollar. Återhämtningsmålet blev min proteinshake och tre bollar, hade kunnat äta dem allihop! 


Gustav är hos mig på jobbet och praktiserar, vi inventerar alla mina produkter.


Middag hemma med Oliwer igår. Oliwer är en grym 98a som ska test spela med Djurgårdens hockeygymnasium hos Nisse. Frölunda har kontrakt till honom så nu ska han bara se vart det är bäst förutsättningar. Han har hela världen framför sig och vi är många som tror och supportrar honom. Lycka till vännen! 


Sen en målrik match på Hovet igårkväll som slutade 5-4 efter förlängning.

Idag jobb och packa innan träning ikväll för på fredag lämnar jag landet för att flyga till Florida med jobbet. Sen flyger Nisse in en vecka efter så har vi semester  i Miami i en vecka. Ska bli så kul, ser fram emot jobb och semester i Florida! Massa sol, hockey och energi!

Danni

1 comment:

  1. Så himla cool tårta! Ska så specialbeställa en för min födelsedag men den ska va grön och med en Hulken istället :D

    ReplyDelete