Sep 26, 2013

Min Dag



Går i solen påväg till jobbet och jag är idag ett år äldre, 29år. Fick vakna upp med min fästman och fått sms av hela familjen, lycka. På lördag blir det kalas med mina nära och kära och barnen, ska bli mysigt att ha alla samlade. Har inte fått bjuda på fika på 4 år, de tre senaste har jag bott utomlands på min födelsedag. Nu är det verkligen dags att hitta en bra lokal till nästa år då det blir 30års fest. 

Igår var det borta match hemma på Ritorp, kändes bra och det var så kul att se alla de unga duktiga tjejerna spela. Både mina SDE och AIK2 tjejer. En annan va trött igår och jag kan inte skylla på Haga backen innan, känns som jag ska bli sjuk. Det vägrar jag så idag blir det bra mat, vitaminer och mineraler och vitlök.



Kram Danni

No comments:

Post a Comment