Jul 28, 2013

Swish



We had a great week at the Swish hockey camp in Landskrona. Thanks to Peter, Charlene, Alex, all the parents, boys and girls for a great camp. It's been 12 years since my first camp and I love all the great memories with all you guys. Thanks for taking care of Nils and Melvin, someone slept with all the medals and woke up with a big smile on his face. 


Flyget gick ner i onsdags eftermiddags så fort jag hade bilat ner från Luleå. Landade i Ängelholm där Nisse hämtade upp mig och vi kom direkt till ishallen då det var dags för hockeycarneval.


Möjligheterna finns bortom denna dörr. Du bestämmer. 


Massa puckar och en ishall, där jag trivs bäst. 


Peter och bästa Oliwer, fortsätt vara lika ödmjuk och jobba lika hårt så får vi följa dina framgångar i många år framöver.


Better Hockey var på besök med alla deras produkter så tjejerna och killarna fick testa. 


Anna och gänget passar och dribblar.


Erica, Pilla, Dalen och Karvinen i vårt omklädningsrum, tack för allt tjejer!


Med min favorit på isen, kul att vi var på samma lag. 


Vi hänger upp tvätt i omklädningsrummet.


Det blev massa minigolf.


Vi bodde precis vid havet, vattnet och himlen var fantastisk.


Stuga 7 var vår, Gustav och Sandra på besök.


Ännu mera minigolf, vi blev fler och fler och sista kvällen hade vi även publik. 


Alla tjejerna efter sista matchen. 


Tude, Jag, Peter, Nisse och Melvin med bucklan. 


En glad killes säng imorse som har sovit med alla medaljer. 

Nu sitter vi i bilen och är påväg hem till Stockholm. Dags att pack upp och packa igen så jag är redo för veckan. Det blir jobb i Hedemora och sen ska jag bila ner till Prag där vi ska jobba i veckan. Kram Danni 















No comments:

Post a Comment