Jul 5, 2013

Serbia & Montenegro

Nu är vi nere vid havet med familjen och mina kusiner. Vi tränar lite, äter och dricker massvis med vatten. Solen är riktig varm, 32 grader i solen. Viktigt med solkräm när man skall vara ute i denna värme hela dagarna. Det är dock iskallt i vattnet då jag är badkruka och föredrar 28-30 grader, här är det bara ca 20 grader. Men idag badade jag 4ggr ändå, för att få svalka av mig i värmen. 


Tack till Mamma och Alex som är så härligt lugna och anpassningsbara. Flyget till havet var 4h försenat. Då la vi oss vid parkeringen och vilade och lyssnade på lite musik. 


                Härligt att gå på planet.


Väl hemma i "Burekland", typisk paj som man äter i Serbien, Kroatien, Bosnien och Montenegro. Jag kallar det "juggepaj", finns med olika fyllningar och jag föredrar fårost.


Budva 2013.


Jag och lillebror Alex på planet ner till Belgrad.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment