Jul 16, 2013

Jobba jobba jooobba

Nu sitter jag i köer så jag passar på att skriva lite. Igår och idag har jag varit i Tumbas ishus med SHI och visat alla mina Bauer produkter. Killarna och tjejerna på hockeyskolan får låna utrustning, skridskor och klubbor av mig och testa allt på is. Då får de känna hur de känns där de ska prestera och inte bara i omklädningsrummet (som i butik). Det är ett väldigt uppskattat koncept av både spelare och föräldrar. Imorgon drar lasset till Hedemora, torsdag Gävle, fredag/söndag Timrå.


Jag tar många kort på omklädningsrummen och barnen när kag är ute men det är såhär jag egentligen ser ut, med alldeles för mycket packning i två händer. Tur att man älskar det man gör.


Våra blivande stjärnor i mitt omklädningsrum. Nya/kommande APX2 klubborna är favoriter. Den kommer ut i butikerna 13e september och kan beställas i butik från och med augusti. 


Gynge har fått sina nya Supreme handskar och är redo för nya äventyr och spel i Ryssland.


I helgen var hela familjen och massa vänner samlade på landet. Mycket paddling, bränna, skratt, fusk, golf, vattenskidor och vattenskoter sammanfattar helgen ganska bra. 


Tack Nathalie och Henke för allt gott kött vi ätit, skönt att vi har två jägare i familjen.


Lag Fusk vann även denna omgång i kort, Oscar och Sandra. Wille och Gustav vann på sämsta tecken.


Golfkillarna kör armhävningsgolf.


Amanda serverade hemmagjord paj och Nisse putsade fint.


Vi hann åka lite båt med, mysigt.


Steven vill att den "lilla" båten ska tuta.


Soffmys hos Bästa Janne och Helena, tack för allt!


Ha en bra vecka kära vänner  Kram Danni




No comments:

Post a Comment