Jul 30, 2013

Igår var jag och jobbade hos mina vänner i Hedemora. Det gick bra och killarna och tjejerna var lika glada att få testa all utrustning även denna gång. 


Jag åkte förbi Dalahästen igår, det var några år sen sist. 


Bilen packad och klar för nästa stopp vid Läkerol Arena.


Måndagen avslutades efter en spontan middag ute på stan med min Älskling och Jeppe. Jag valde Taverna Brillo på Sturegatan och maten var underbar. Det blev en efterlängtad tryffelpizza som vi alla delade på innan maten kom in. Vi satt och pratade och jag fick hjälp med att ladda hem lite bra podcasts. En mysig promenad på stan påvägen hem gjorde kvällen ännu bättre. Underbart att kunna se sina älskade ibland då det blir mycket resor och jobb nu i sommar så man får passa på att ses när man kan. Idag blir det jobb i Gävle. Ikväll bilar jag ner till Göteborg för att sedan plocka upp min kollega och köra vidare till Prag och Tjeckien på onsdag morgon. Skrattade åt mig själv igår när jag var hemma snabbt och packade om, sminkade mig i bilen och idag när jag betalade räkningar i bilen. Tur att man gillar att ha fullt upp Kram Danni 


No comments:

Post a Comment