May 27, 2013

Olympic Day Jönköping



Anders, Jalmar, Nathalie och jag med några av eleverna som var med oss på Olympic Day idag. De fick testa på massvis med nya idrotter och vi fick vara med och uppleva det på plats med barnen. De ville låna mina handskar och min klubba, Chelsea lånar dem för ett kort.


Klockan ringde 04.00 imorse, då var det dags att köra ner till Jönköping för att träffa Tabergsskolan. Vilka underbara barn och ledare! Jag har varit med på Olympic Day i 2 år nu och träffat massvis med trevliga och inspirerande barn, men idag tog ni hem första pris i att vara trevliga, sociala och väluppfostrade. Hoppas på lika bra kommande dagar. Just nu regnar det men jag tycker det är rätt så mysigt inne på hotellrummet. Mina inlines hade dock gärna velat rulla lite, får se om det blir så imorgon istället.

Kram Danni




No comments:

Post a Comment