May 21, 2013

Nu kommer en uppdatering, första på länge. Har massvis med fina bilder som jag vill dela med mig av men min kära mobil/Samsung vill inte riktigt samarbeta med mig längre. Sedan vi såg sist har jag hunnit: Börja jobba på Bauer, träffat alla mina nya kollegor/lagkamrater, varit med Niclas på utprovning med Brynäs,  jobbat några dagar med hundratals barn runt om i Sverige med Olympic Day, varit på Globen med Nisse, Pappa och Tina med hockeyfamiljen, träffat det härliga gänget på Sportradion, Sverige har hunnit bli Världsmästare, gått första delen på vår Kostrådgivare utbildning, tappat bort min finaste guldring, beställt en ny, gjort allt sånt som man måste hemma å fixat å städat å laga mat, varit på is med SDE´s tjejer och killar, boxats på Stadion, ridit en häst på 700kg, spelat boul med Pappa, varit med Linnéa på Mama Boot Camp. En kort summering av min senaste vecka. Hoppas på att jag kan visa er alla fina bilder snart.

Känns väldigt bra att bli varmt mottagen på mitt nya jobb och bland mina kollegor på Bauer. Jag är redo att lära mig massor och dela med mig av mina erfarenheter ifrån min ishockeykarriär. Precis så här jag ville ha det, jobba med det jag Älskar.

På lördag är Olympic Day och gästar Stockholm, jag kommer vara på plats i min hemort Vällingby, i Centrum mellan klockan 11.00-16.00. Kom och testa massa olika idrotter så ska jag ta hand om er!

Kram Danni

1 comment:

  1. What a rich program ! It is tiring just to read about ! What a great energy you always have :-D All the best to you, Sidney ...hop Swiss ;-)

    ReplyDelete