Apr 17, 2013

Working For Bauer


Vill meddela att jag har hoppat på ett nytt äventyr. Har haft förmånen att ha Bauer som sponsor de senaste 10 åren. Har alltid haft väldigt bra kontakt med mina killar Stefan, Fredrik och Mackan. Nu under semestern har jag bestämt mig att jag börjar jobba, hos Bauer.

Hade tänkt att bara jobba med Olympic Day i sommar för att sedan bestämma vad jag vill göra på heltid. Det vart lite svårare än vad jag trott på ett positivt sett. Har haft förmånen att blivit kontaktad av människor från olika företag som velat att jag skall jobba för dem. Tack Michael, Peter, Andreas och alla ni andra som visat intresse, det uppskatts! Det stod mest och vägde mellan PT jobbet och Bauer och jag väljer att göra det som känns bäst, även denna gång. Blir ett roligt och spännande äventyr med nya kollegor och ett "nytt lag". Nästa vecka träffar jag Mackan och Fredrik för att skriva papper, ni ska få följa med på mitt nya äventyr.

Vi är kvar på semestern och njuter varje minut. Ska visa er fler bilder m några dagar.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment