Mar 10, 2013

Game #2


Berättade om gårdagen och tänkte låta bli att berätta om min morgon, men här kommer den. Somnade straxt innan 3 inatt och tänkte sova ut idag. Vaknade av att jag fick springa på toa i panik och hade magsmärtor kl 8. Satt på toaletten till klockan 8.30 för att inte gå in på allt för många detaljer. Vart endel trafik fram och tillbaka innan jag kunde somna om igen och vakna av alarmet kl 11. Tänkte och hoppades på att det bara var jag. Säkert tagit på något olämpligt för att sedan få i mig bakterierna. Sen haglade det in sms i lagets whats app grupp. Hela laget, alla ledare och föräldrar har blivit matförgiftade. Än en gång, trodde jag varit med om det mesta, här kommer ännu en historia att berätta för barnbarnen. Så nu är det bara att pallra sig upp ifrån sängen, på med kläderna och ta sig till hallen och final match #2. Luganos damer, eller som tjejernaskriver i sms, Team Diarré, lets do this!!!

Det jag tänkte mest på är att även om man förberett sig på bästa sätt kan allting hända. Handlar om att göra det bästa av situationen, här och nu. Nu är det bara att förbereda sig, på med utrustningen och spela en bra match.

Danni

No comments:

Post a Comment