Mar 20, 2013

 

De gångerna jag tittar på min Schweiziska mobil ser jag mig och min syster på bild. Påminns av sommaren och drömmer mig bort. De flesta hockeyspelarna längtar till semestern efter säsongen och mest efter försäsongen, eller?! Snart packar vi väskorna min Finaste!

 

De är alla de små sakerna i mitt liv som gör livet så mycket bättre. Niklas tar hand om mina skridskor här i Lugano så jag är redo för mina matcher.


Niklas är svensk och jobbar för Luganos herrlag. Ibland om jag är snäll så får jag benskyddstejp med, lycka!Va vore mitt liv utan alla som hjälper mig. Hemma är det Roggan som hjälper mig nu.


 Nya snören inför matchen på lördag.


Två fina saker från två fans, ett litet fan och ett stort fan. Gracie mille Paolo & Isabella.


Den här tjejen i mitten skall jag berätta mer om någon dag. Hon är lagets "clown" och har gjort mycket sjuka och roliga saker under säsongen. Hon har alltid något lurt på gång.


 För några dagar sedan ringde det på dörren, då var det herrarnas Coach Larry som lämnade över "lycko kakor". Det har aldrig hänt hemma i Sverige, sånt gillar jag.


Lagmiddag på Hotel Delfino innan matchen i söndags. Gracie mille Federico, thanks for great service and great food.

Danni

No comments:

Post a Comment