Jan 29, 2013

My Days


 Var och prövade hjälmar då det är dags att köpa en hjälm till backen. Har ingen skid/snowboard hjälm. Gillade den här från POC, det blev denna modell fast en lila. Skulle köpt en rosa tror jag, hmm...


 Imorse var det dags att vara på is med junior killarna, I´m blue dabedi dabeda, den sången hade jag i huvudet när jag såg min tröjfärg.


 Efter träningen hade jag en annan melodi men med egen text, vart jag än i världen vänder står jag där med kokta ägg i mina händer, lite så kände jag. Jag och mina älskade ägg. Får ta och byta ut dem mot lite proteinpulver snart tror jag.


En helt vanlig snabb lunch hemma hos oss. Stekt kyckling i bitar, spenat, lite matlagningsgrädde, baby tomater och pasta.




Å så en helt vanlig matlåda i ett helt vanligt omklädningsrum.



 Mina dagar utomlands förgylls av sms om dagarna. Texter och bilder på dem som jag tycker om allra mest. Mina fina tjejer Moa och Lovisa, snart ses vi igen!


Min grymma tjej borta i Canada/Winnipeg. Tudie, kör så det ryker!


Min Syster och hennes kille Gustav renoverar sin lägenhet som kommer bli så fin, längtar tills jag kommer hem och får se allt och äta middag med er.


Igår var det uppvisning i Kungsträdgården, Odd Molly visade upp sina kläder och  min syster var på plats.


 Till höger är Sandra, de hade uppvisning på is och ett flertal hockeytjejer showade, kul!


Vill Gratulera min fina vän "Tage" till hennes fina nyköpta lägenhet. Ses i sommar Darling!


Har planerat in jobb med Olympic Day i mitt sommar-schema, ser fram emot ännu en sommar med Världens Bästa projekt! Läs mer på SOK´s hemsida om Olympic Day här och med järn gänget! Nu ska jag även leta/hitta ett till jobb som passar mig, får se vad de kan bli för kul.


Just saying

Danni

No comments:

Post a Comment