Jan 19, 2013

Ice

Det va länge sen nu men det kändes lika hemskt som så många gånger förr att förlora idag. Vi mötte Neuchâtel och de vann dagens match med 5-4. Vi har fått många skadedrabbade spelare i laget och blev av med tre av dem efter förra helgen. Så just nu spelar jag med 4 backar i min femma, intressant. Man tar vad man har! Grymt imponerad av min lagkamrat Nicole Bullo, vilken skridskoåkning, spelsinne och sköna passningar. Nu är det dags att ladda om, snart är det ny match.


Jag och Danielle på isen i torsdags morse, hockeygym blev inställt så jag såg till att vi kunde vara på is iallafall. Blev lite skridskoåkning och skott. Sen ner på gymmet.


Efter lunch åkte jag till flygplatsen och hämtade upp min Kärlek.


Överraskades av fina kiwis i veckan.


Fick ett fint litet brev av ett fan idag innan matchen, tack alla ni som supportar och uppmuntrar, sånt gillar vi!

Imorgon bitti, söndag, ringer klockan riktigt tidigt för att sedan åka med laget till Zurich. Vi spelar mot Zurich 12.45 och det kommer bli fullt ös, då de är riktigt bra.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment