Dec 10, 2012

Big Win


 Dagens d-vitamin intag och fokus på match hjälpte, vi vann stort och jag gjorde mina poäng.


Efter matchen vart det lite stretching i omklädningsrummet.


 Det var väldigt stelt och svettigt, men skönt efteråt.


 Nu har jag en vecka på mig att hjälpa laget att dra in lite pengar, alla spelare i klubben skall se till att få ihop minst 200 chf. På söndagen pågår "Skateathon", det går ut på att åka så många varv runt isen under en viss tid. Du skall dra in sponsorer som ger dig en summa pengar för varje varv du åker.


Åker hem till Sverige den 15e december så jag har lagt upp en annan plan, att hitta 10st som vill sponsra mig/laget med 20chf. Får se vilka som blir minna sponsorer.

Nu läggdags och sen är det hemligt uppdrag på gång.

Danni

1 comment:

  1. Kul att ni vann! :) Finns det ingen sätt man härifrån Sverige kan följa dig och ditt lag? Precis som man kan med de andra ishockeylagen. Typ som elitserienlive ;)

    ReplyDelete