Oct 31, 2012

One Step At A Time


Man är väldigt nyfiken på att se slutmålet och framtiden men saken är att om man tar ett steg i taget och har en plan så kommer man närmare sitt mål. Det kan hända att man snubblar på vägen men det är bara att resa på sig och fortsätta. Det är egentligen det som det mesta i livet och sporten handlar om. Ge aldrig, aldrig upp. Fortsätt oavsett om det bara är du som tror på ditt mål. Sen har vi oss otåliga med som vill att allt ska ske så snabbt som möjligt, men saker tar sin tid. Det som krävs är hårt jobb, eller kanske ska säga oftast väldigt hårt jobb. Sen kan du titta tillbaka och vara stolt över att du gav allt och se dina positiva resultat. Jag vet att vägen kan vara tuff, speciellt när man har höga mål som de flesta elitidrottare har. Jag vet också att det är lättare att ta sig igenom de tuffa "passen"/stunderna när man har sitt slutmål i huvudet. Man vet vad som väntar och man gör Allt som krävs för att komma dit.

Idag har jag ätit frukost och gör mig redo. Idag tar jag bilen till Zurich för att plocka upp min middags dejt på flygplatsen och sen tar vi os in till Zurich, ska bli så kul!

Kram

No comments:

Post a Comment