Sep 14, 2012

Friday=Venerdi

 

Ja såhär gick jag till bilen igår kväll, nästan läggdags när jag åker till
hallen och tränar. Is 21.15-22.30, var hemma vid midnatt.


 Älskar gröt med blåbär, det var en del av min frukost i morse, mitt fredagsmys.
Nästa vecka kommer kanske mitt riktiga fredagsmys och hälsar på, längtar.


Fredagsmys i tvättstugan, ser lite ryskt ut men den tvättar och
kläderna luktar gott sköljmedel efteråt.


Som så många andra dagar åker kropps strumpan på, underställ på innan utrustningen
åker på.



Lycka när man får låna bil och kan ta sig fram och tillbaka från hallen.
Speciellt när man som i torsdags är på is 08.15 på morgonen och sen straxt
innan midnatt på kvällen, kan bli långa dagar.


 Tror att Batman parkerar sin bil nere i mitt garage..

Nu torka tvätt å sen gå ut en sväng, fredagsfys ikväll kl 18.00.

Kram å ha en underbar helg / Danni





No comments:

Post a Comment