Aug 9, 2012

Modin & Zetterberg

 Veckans arbetsplats har varit Modin & Zetterberg hallen i Njurunda.
Där jag haft fys, teori och is med massa unga killar som är framtidens stjärnor.

 Igår var Ice Breakers och gästade ishallen och våra hockeykillar var framme och tog Foppa &Co
autografer. Jag och Niklas Jihde fick även skriva lite, och jag fick äran att få två av de yngre killarnas autografer på min fot, som de gärna ville signera. Något nytt.

Jag, Tina och Affe i den fullsatta ishallen igår.

Idag är det sista timmarna här i stan sedan går bilen hem mot Stockholm.
Imorgon fredag samt lördag kommer jag jobba i Kungsträdgården 11.00-20.00
med Olympic Day. Hela Kungsträdgården är öppet för allmänheten där barn och 
ungdomar får testa olika sporter. Det är gratis så ta med er barnen och kom och
hälsa på mig och testa nya sporter!!!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment