Aug 26, 2012

Great week


Nu har en heeeel vecka gått på min PT utbildning nere i Halmstad. Den gick riktigt, riktigt fort! Jag/vi har fått lära oss massor! Mina bästa klass kamrater Matija, Joakim och Karin har gått igenom många tränings, test och stretch övningar med och på varandra.


Igår blev jag hembjuden till Karin och Mattias på lördags middag. Världens finaste människor i världens finaste hus!

Vi tog en promenad i spöregnet och hämtade in en av grannens hästar, så mysigt.


I det här fina gäst rummet fick jag sova, jag ska också ha ett gäst rum till mina gäster när jag blir stor.


Idag började testerna ta fart, här var det dags för ett löp test, vi stod redo längst väggen innan det började.


Micke visade oss hur man gjorde en ordentlig räckhävning.


Jocke visade hur man skulle ro på rodd testet.

Det här var bara en vecka med uppvärmning, det är nu det tuffa börjar, nu kör vi!

Kram Danni

1 comment: