Aug 23, 2012

Day #4


Dag fyra på PT kursen nere i Halmstad med The Academy, Mikael Nordström och Anna Staffansson lärde oss massor vårt muskelsystem och funktionell rörlighet. Helt underbart att få lära sig massa nya saker som jag tar med mig både för min egen del men främst för att sedan få lära ut på andra.


Micke gör rörlighets test på Karin, jag är glad att han inte tog fram mig, Karin va grymt bra och rörlig, jag hade INTE varit lika rörlig, finns mycket att träna på denna säsong.


Fick vara med och träna med Halmstad Hammers kill juniorer ikväll, riktigt rolig träning. Tackar Jensa & hela laget samt alla ledare för ett varmt välkomnande! Ses på isen om några dagar igen, ser fram emot det.

Nu är det plugga som gäller, ny dag imorgon, ta hand om er!

Danni

No comments:

Post a Comment