Jul 26, 2012

Nynäshamn #4

 Foto:SOK
Olympic Day gick in på sin fjärde dag i Nynäshamn idag. Solen sken
hela dagen och barnen kom fram och ville pröva att skjuta, stora som små.
 

 Foto:SOK
 Många modiga killar och tjejer som kom fram och vågade testa
och skjuta hos mig idag. Många som testade för första gången i sina
liv, jag hoppas att det blir många många gånger fler.

 Foto:SOK
Viktigt att ha balans och stå i en grundposition innan man tar skottet.
Det blev många mål idag, barnen var jätte duktiga!
 
 Foto:SOK
 Det såg så mysigt ut när de seglade i dammen.

 Foto:SOK
Härliga farbröder som lär barnen att skjuta med pil och båge. Sam 
var jätte duktig, se bara här hur han tar instruktioner, så söt.

 Jalmar kom till mig och skulle träna på sitt skott. Det såg riktigt bra ut, Jalmar skulle bli
en stabil back, jag hade velat haft honom i mitt lag.

Barnen vart överlyckliga när de fick brottas mot Jalmar.

 Tar efter rutinerna som jag fick av mina ryssar förra året, tar en kopp te
efter middagen. Vår Bästa Lisa bjöd oss på en efterlängtad sushi middag.
Jag var även och testade ett body combat pass i Nynäshamn ikväll, tack 
alla tjejer som visade hur det skulle gå till! Nu ska jag stryka min skjorta
och sova, imorgon tar jag färjan över till Gotland med min hockeyfamilj.

Kram Danni



No comments:

Post a Comment