Jul 23, 2012

Landskrona

 Hej utrustningen! Nu har jag varit på is och åkt skridskor hela veckan på hockeyläger i Landskorna. Swish var i full gång och vi hade 4st ispass och ett fyspass hela veckan. Riktigt jobbigt men kul att vara på is igen!

 Andréa, Erika, Kim och jag efter match mot killarna, 
vi vann 1 av 4 matcher så nu är det hård träning tills nästa 
år vi möts igen.

 Tjejernas löpträning som en av fyspassen, Anders körde på bra med dem!

 Jag åkte Ferrari till ishallen, den var riktigt skön att köra.

 Anna körde oss i sin Bentley, tack för skjutsen gumman!
 

Mellan träningspassen ligger man och vilar kropparna i omklädningsrummet, jag och min fina Anna lyssnade på musik å pratade om livet. Tack alla underbara människor som bidrog till Swish 2012, jag hade en grymt bra vecka! Tack Peter och Charline!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment