Jul 23, 2012

Halmstad

 Tjejerna hämtade upp mig på tågstationen i Halmstad. De fick mer packning att
hålla i.
 
 Vart jag än åker känns det som om jag har med mig mina klubbor och jag har alltid massa väskor,
även denna gång var de med då jag åkte direkt till hockeylägret i Landskrona från Halmstad.

 Mina killar Eric och Kalle i mitt knä, ska inte tjejerna sitta i killarnas knä? Nä, vi sitter båda i Danni´s istället, Jonas kom som tredje person sen också och satte sig i knät, mysigt!

 Jag tog en promenad längst Tylösands strand, så underbart för
själen.

 Skrev lite i sanden. "When I grow up I wanna be happy"




 Alla mina vänner som var med mig i Halmstad. Tack för alla härliga minnen
och mysiga stunder.

 Jag och lillasyster Sandra.

 Lil Sis och Big Sis.

Vi var och lyssnade på after beach och njöt av alla trevliga människor.
Åkte tåget direkt från Halmstad förra söndagen till mitt hockeyläger i
Landskrona.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment