Jul 23, 2012

Göteborg

 Har varit på en liten road trip i Sverige nu i några veckor, började min trip ner till Göteborg och min kära vän Helena. Det blev mysiga middagar, frukost och massa kvalitets tid tillsammans med bra musik.

 En liten löp tur för att inte missa spårvagnen, väl på vagnen satt jag och efter svettades och Helena satt och målade tånaglarna.

 Vi blev rekommenderade att äta ute på Yaki-Da och det gjorde vi, tack Tobias! Stockholmaren hade bokat bord till kl 19.00 och vi stressade dit för at komma i tid. Väl på plats var det helt "dött" och inga andra på plats. Normalt folk kom till restaurangen vid 21.00, bra jobbat Danni! Vi fick det bästa bordet och många skratt iallafall.

 Det fick vi svar på när vi skrattade så vi höll på att kissa på oss en lördag kväll inne i Göteborg med Calle och Nyckelpigan i bilen.

 Träffade Johan, Leo och Tove och vi hade några mysiga dagar. Tack för trevliga middagar, grillning och filmkväll.

 Vi åkte till Marstrand, första gången jag var där. Helt underbart fint och mysigt var det!

 Jag fick några sprint passmed Johan, vi tog ut oss så att lunchen höll på att komma upp igen.

 Lite gym klämde vi in med.

 Vi åkte och hälsade på lite vänner ute på Öckerö och tittade till Henrik Lundqvist målvakts camp. Det var full rulle där ute i ishallen.

 Åkte ner till Kunsbacka och hälsade på min kära Robert Jonsson med sin fina Familj. Robban grillar massa gott kött. Robban var han som såg till att jag blev Sveriges första hockeyproffs 2009 då han var min sponsor, evigt tacksam.

 Hela gänget med Peter och Pernillas familj med, tack för en minst sagt underhållande kväll/natt. Tack för allt Ingela, saknar er!

Sen var det direkt från Göteborg ner med tåget till Halmstad.

Danni

No comments:

Post a Comment