Jul 25, 2012

Day #3

 Hela gänget engagerade sig i att hjälpa mig med hockeymålet idag. Alla hjälptes åt och Nynäshamns vaktmästare körde puckar och klubbor ifrån ishallen så att jag skulle ha det på plats, tack allesammans!!

 Min yngsta skytt var André 2,5 år. Han sköt och sköt och vart lika glad varje gång han träffade pucken.

 Tjejerna jobbade för fullt med att skriva in barnen och se till så att de fick en varsin nummer lapp.

Johan var super nöjd med att paddla kanot och fick bra hjälp ifrån de äldre killarna.

Nu är det dags för mig att sätta på mig träningskläder och ta mig ut och se hur kroppen känner för lite löp intervaller. Hoppas på att känna mig lite piggare idag. På måndag har jag fått tid hos läkaren för att ta lite prover och tester då jag känt mig trött och hängig i en vecka, vet inte vad det kan vara. Det löser vi!!

Hoppas vi ses imorgon igen! Kram Danni

No comments:

Post a Comment