Jun 18, 2012

Steg 2-check!


 Full rulle på mig som vanligt. Har fått vara på is lite senaste dagarna och ska på is med killarna på Ritorp imorgon, ska bli kul. Älskar att vara på is ibland då och då på sommaren för att påminnas om varför man älskar ishockeyn. Jag är klar med del två i min PT utbildning och är nu utbildad tränings instruktör. Nu skall jag gå steg 3 och det sista PT steget i Halmstad i augusti. De senaste två veckorna har varit fokus på min utbildning. Nu går fokus över på min sommar träning igen och ser fram emot en fin sommar på Svensk mark innan jag flyttar till Schweiz i september.





 Den senaste veckan har vi haft den praktiska delen i vår utbildning i Balance lokaler i Solna. Riktigt fint gym.



Jenny visar hur det skall gå till i cablecross´en, Jag,  Louize och Nisse tittar på.

 Det blev lunch inne i stan i lördags, goda pannkakor till efterätt.


Lördags kvällen tillbringade jag med mina killar från Goal Hockey och min Fredrik som också är min sponsor på Bauer. Det började på East för att sedan gå vidare och dansa på Café Opera som bjöd på riktigt bra musik. Tack för en rolig kväll killar!

Kram Danni


No comments:

Post a Comment