Jun 3, 2012

Serbia Montenegro Stockholm

Hemma igen efter en vecka hos mina släktingar med min familj i mitt andra land:



Blev goda kvällsmål i Montenegro, jordgubbar-me like.


Lite sol vid havet, njutning på hög nivå.


Mamma, Jag och Mackan på en mysig uteservering.


En av dagarna gjorde vi en dagsutflykt till Sveti Stefan, en underbart fin ö vid kusten i
Montenegro.


Som en vykort, älskar det klar blåa vattnet.


 Men mest av allt sällskapet, Tack för att du finns Mamma! Volim te!


 Jag och lillebror bråkar lite med Sandra.


Jag, Sandra och Alex.


Syskonen Rundqvist i det iskalla vatnnet. Badade en gång på en hel vecka,
badkruka nr 1. Jag föredrar bubbelbad:)


 Trevliga luncher och middagar på restauranger.


 Vi gick in i en fin kyrka i Gamla stan.


 Vi tände ljus för framtiden och för nära och kära´s hälsa. Så
tyst och fint i kyrkor.


 Bästa Beatrice tog ett fint kort när jag kom hem från träningen, 
saknar min hockeyklubba nu.


 Bye bye Montenegro!







När man väl är hemma så lever man ändå i sin väska. Denna helg var
mina underbara sysslingar i stan och bodde hos mig så jag hade det
mysigt hos nära och kära.

 

 Träffade Bästa Arne igår och tog emot en check på 10.000kr från
Rotary Brommaplan. Tusen tack mina kära vänner!!! All support och 
ekonomiskt stöd är oerhört uppskattat som elitidrottare och hockeytjej.
Dessa pengar går till min Personliga tränar utbildning som startar nu
på onsdag i Stockholm. Människor som ni som gör livet så mycket
roligare och enklare, evigt tacksam!

Kram Danni


No comments:

Post a Comment