May 12, 2012

Olympic Day Uppsala



Idag kom Lars och plockade upp mig i finbilen. Vi begav oss till Uppsala och
Vaksala torg för ännu en härlig dag med Olympic Day.


Det var full fart och jag hittade snabbt mitt favoritställe.
Almtuna hockey var på plats där barnen fick skjuta bollar
på en ishockeymålvakt.


 Lisa och Nathalie spelade tennis med barnen.






 När jag kom hem åt jag av min vattenmelon som jag 
fick av bästa Ingela och Robban igår, underbart gott!


Bild från gårdagens match när vi var på ett fullsatt Globen och 
hejade på Sverige när de spelade mot Ryssland. Tyvärr förlorade 
de matchen och Ryssland spelade väldigt fult. Vi tar nästa!!!
Grattis i efterskott Robban, tack Ingela för en trevlig kväll, å
ja ska inte glömma att tacka min nyfunne vän Nisse.

Danni

No comments:

Post a Comment