May 16, 2012

Dad´s Birthday




 Grattis Bästa Pappa på födelsedagen! Tack för allt, för all hjälp och support jämt. Du har varit på alla mina 3 OS och 7 VM, massvis med andra turneringar och rest med mig och mina lag världen över. Lärt mig gå, cykla, åka skridskor, köra bil, ja typ allt. Skjutsat mig tusentals gånger, sena kvällar, tidiga morgnar och många gånger mitt i nätterna. Inte bara mig, hjälpt lillebror och lillasyster lika mycket. Tack för allt!!!



  Vi började kalaset med glass och jordgubbar.


Sen tog vi oss in till Globen för att se Sverige vinna över Lettland. 
Såg Lil J jobba med kameran på andra sidan, bra jobbat.


 Hittade min kära syssling i souvenir shoppen, ses snart igen Freddan!



 Had a great night at the Globe, Thanks Rob!


 Äntligen var vi återförenade, min "Pappa" Thomas Rundqvist och jag tillsammans med Pappa Hasse. Varje gång jag spelat en stor turnering, OS eller VM så frågar alla om Thomas är min Pappa eftersom han spelat hockey och vi har samma efternamn. På OS i Vancouver sist så stod det i en av bilagorna att han var min far men sanningen är att Pappa Hasse är min riktiga Pappa :). Så det var kul att äntligen få träffa dig Thomas, mycket trevlig och jag önskar dig all lycka till med Färjestad!


 I pausen gick vi upp och fick en god middag och en underbar fönsterplats.


 Har varit på Campen och haft en liten mysfys.

 


 Skönt när man är hemma och kan göra goda frukostar.


 Smaklig måltid.

 

 Satte upp en väggdekor i sovrummet hemma.



 Hittade denna text när jag bodde i Canada för 2 år sedan och bestämde
mig då för att jag ville ha denna text hemma i Sverige. Köpte den igår och satte 
upp den direkt.

Danni

1 comment:

  1. Hej, jag undrade om du vet någon klubb i stockholm som skulle kunna vara intresserad av att ta emot en spelare som är relativt ny spelare (spelat i ca 2 år) och är 24 år.
    Vore jättesnällt om du skulle vilja svara :)

    /Elin (alexafeber@hotmail.com)

    ReplyDelete