Apr 18, 2012

Vilken underbar start på dagen när man får vara på is det första man gör eller när man får träna. Man är laddad och redo för att anta dagens utmaningar med glädje, underbart! Imorse var det nätverkshockey hemma på Ritorp med ett härligt gäng killar. Sen hem för att lämna trunken och beta av lite på min "to do list", nu lunch med en vän och i eftermiddag möte hos mina vänner på Ernst&Young för att diskutera framtida samarbete. Ikväll är det middag med mina bästa inne i stan med mina bästa. Kan vara en av de bästa sakerna jag vet i livet, att få samla vänner och familj och äta middag tillsammans. Ikväll ska vi till söder och äta på Mamas & Tapas.

Många frågar och undrar vad jag skall spela/göra nästa säsong. Mitt svar just nu är att skall jobba halvtid hos SOK med Olympic day där barn och ungdomar får pröva på OS idrotter. Det skall jag göra i 3 månader från maj, sedan börjar min PT utbildning i juni och är utbildad och klar den 2 sep. Ska klämma in lite olika hockeycamper i sommar med runt om i Sverige och en i Canada där jag kommer träna själv samt vara ledare. Sen hoppas jag på massa sol i sommar och massa grillkvällar, skall ner och träffa stora delar av min familj i Serbien i maj. Skall se vilka sponsorer jag kan få ihop denna säsong och vart det tar mig, skall även på lite möten och se på jobberbjudanden som jag fått, kul!

Ha en fin vecka Kram Danni

No comments:

Post a Comment