Apr 24, 2012

Charlotte Perrelli The Girl


Love the new fragrance- The Girl, Charlotte Perrelli´s new perfume.

 Finns att köpa hos Kicks, även en shimmering lotion som ger en ljus hy lyster. Den gör succé på ett bar grön/vita hockeyben. Då kan ni tänka er hur fin den kommer bli på hyn när man fått njuta lite i solens strålar.


 Bella kom förbi när jag tränade hemma på Ritorp. Dagens träning var 4,2 km löpning och sedan lite, armar, bål och lite hopp. Mysfys såhär på en tisdag.


Mina nya bikini överdelar som är redo för sommaren och längtar lika mycket som jag till att få börja sola. Får se hur mycket bad det blir då man är en riktig badkruka. Blir nog lite intervaller i vatten i sommar, varvat med löpträning och cykling. Ser fram emot en underbar Svensk sommar med mycket sol, grillkvällar med vänner och familj, jordgubbar, vattenmelon, utflykter, vattenskoter, en del träning såklart, sololja å massa mer. Kram Danni

2 comments:

  1. Hej danni!
    Har skrivit ett inlägg och skulle vara kul och höra vad du tycker:-)

    Ute i världen finns flera tusen ungdomar med drömmar om att en dag stå som bäst i världen inom sin idrott. Kanske handlar det inte alltid om att bli bäst utan mer om att kunna leva på det man älskar.
    Alla har nog någon gång hört att det handlar om att träna,äta och sova rätt.
    Visst stämmer det,men för att just JAG ska lyckas måste jag göra någonting annorlunda
    jämfört med alla andra som har samma mål och drömmar som mig.

    Hur mycket pallar kroppen att träna,egentligen? och hur mycket pallar hjärnan att träna?
    Säg att jag tränar varje dag då jag försöker hålla hög kvalité på varje träning.
    Men sen finns det 50 andra runt i kring som tränar likadant? Vad avgör vem som kommer längst?

    Jag tror det handlar om balans. Att hitta en balans mellan skola-kompisar-äta-träna-sova.
    För att man ska orka hålla i både psykiskt och fysiskt måste man ha kul, och vi alla vet att man har som roligast när det går bra.
    Det handlar om att kunna göra motgångar till framgångar.
    Men, vad är det som avgör om man kommer långt eller inte?
    Kanske är det inte den som tränar oftast,utan den som får ut mest av sin träning.
    Åter igen tror jag det handlar om balans,
    hur ofta ska man träna för att kroppen ska orka prestera så mycket som möjligt så ofta som möjligt?
    Ja,inte vet jag

    mvh
    ebba

    ReplyDelete
  2. Hi Danijela
    Greetings from Ticino
    Alessio Samuele and Diego!

    ReplyDelete