Jan 27, 2012

Fredagsmys

Igår var vi med Pappa på Ikea och åt köttbullar.
Pappa tog korv med bröd vid utgången, gott!

Idag var det fredagsmys hemma hos oss, den började med en seger
mot Fakel med 11-2. Inget att hurra för men en seger är en seger.
Sen gick jag till banken och lyckades med mitt ärende fastän jag gick
dit själv och tjejerna i kassan bara pratade ryska, bra jobbat Danni!!
Så jag gick förbi Mc Donalds och tog min favoritglass med chokladsås.

Till middag bjöd vi på min favorit kyckling. Stoppad med mozzarella, tomat, pesto, honung och spenat. Pappa och Kims Pappa Flemming är återförenade och satt uppe länge och pratade om allt och prövade olika ryska spriter. Vi fick höra många historier och många minnen som de hade varit med om på alla resor genom åren, underbart. Imorgon lördag åker vi in till Moskva och visar dem stan. Ser fram emot en trevlig dag. Kim är riktigt sugen på att gå med dem på massa museum, visst?! ;)

Kram Danni

No comments:

Post a Comment