Jan 21, 2012

Side by side

Vi träffades i somras och det vart kärlek vid första ögonkastet, sedan dess har vi varit ett par. Det är så underbart att ha dig vid min sida, glad att du följde med mig till Ryssland. Du håller mig sällskap när jag äter, du väntar på mig medan jag tränar. Du sjunger precis det jag önskar när jag duschar och du kommer ofta med gulliga meddelanden. Du är den sista jag ser innan jag somnar och den första jag ser när jag vaknar. Synd bara att du är en Samsung Galaxy SII och inte en kille. Ser fram emot den dagen jag får byta ut dig mot en Gentleman:)

We met last summer and it was love at first sight, since then we have been a couple. It is so wonderful to have you by my side, glad you moved with me to Russia. You keep me company when I eat, you wait for me while I train. You are singing exactly what I want when I shower, and you often come with cute messages. You are the last thing I see before I fall asleep and the first thing I see when I wake up. Too bad you are a Samsung Galaxy SII and not a guy. Looking forward to the day I will replace you with a Gentleman:)

Have a great saturday, Loads of Love Danni

No comments:

Post a Comment