Oct 7, 2011

Skating

Jag har det superbra här borta och trivs jätte bra.
Men igår kom en tråkig nyhet. Livet är inte alltid
så lätt och vi stöter på många utmaningar på
vägen. Sånt är livet, lika så idrotten & hockeyn, men
det gäller att resa på sig och kriga vidare. Så det
är min plan. Här kommer lite bilder från idag:



Vi tränade 1 timme på is idag, riktigt bra & hårt ispass.
Sen var det dags för skridskoåkning. 5 varv med däck
började vi med, några minuters vila efter det. Sen var det
10 varv utan däck, och sen 10 varv till.. Tryck på Play
knappen för att se videon.

Efter träningen blev det ett kokt ägg och en banan
som återhämtningsmål. Sen in i bastun en snabbis,
tog väl 15 min innan jag fick panik och kom ut igen.
Sen var det möte med Manager Olga och Klubbdirektören.

Just det, fick en efterlängtad massage efter
vårat ispass, länge sedan sist så det var välbehövligt.
Måste ta hand om min rygg lite extra å va snäll
mot mina diskar.

Älskar bilar!! Gick förbi denna fina Audi efter träningen.
Men min drömbil är en audi A5 cab, svart.... När jag
blir stor ska jag mé ha en fin bil, bara tanken på att få
ha en egen bil gör mig glad.

Jag och Kim åkte med Katia på en grönsaksmarknad i
eftermiddags, så fina färger å så mycket gott. Billigare än
hemma men en liten låda jordgubbar va inte gratis, 75kr asken.

Sen var det dags att laga middag. Det blev kyckling i tomatsås
med vitlök, baby tomater och spenat. Pasta till det, så gott!
Jag måste ha nåt fel, jag är alltid hungrig, kan äta hur mycket
som helst och när jag ätit klart så skulle jag kunna börja äta en
ny måltid. När jag går å lägger mig så längtar jag till frukosten
och när jag sen ätit frukost så längtar jag till lunchen etc.
Så funkar jag.

Fredagsmys med Kim, datorn och popcorn.
Som jag såklart åt upp, båda skålarna.

Ryssarna en fredagkväll.

Måste berätta om ett mail och underbart erbjudande
jag fick från en hemlig gentleman i Canada. Översätter
till svenska:

Jag saknar dig. Jag har gått och tänkt på om jag någonsin
kommer att få se dig igen. Har också undrat om du vill flytta
in med mig när du är redo för att skaffa barn, så kan vi bo
hos mig under vinterhalvåret och i Sverige på somrarna.
Jag önskar att jag skojjade men det gör jag inte, du är min
själsfrände. Love yea.

En dag hittar jag min gentleman och skaffar barn,
men det tar vi sen. Min dröm är att spela och ha min
man å mitt barn på läktaren och hejja på mig, det ska
jag göra.

Danni

No comments:

Post a Comment