Oct 21, 2011

Fredagsmys

Jag fick en sån här underbar överraskning idag. Min kära
vän och ryska syster Katia sa att hon behövde min hjälp idag.
Hon sa bara viken tid vi skulle mötas nere vid henne, inget mer.
Så efter träningen och lite vila så åker jag ner till henne i tron om
att hon behöver hjälp med att bära något tungt eller putta
på hennes bil, men nej då går vi till ishallen där jag får fotmassage.
Hur gulligt är inte det?! Hoppas min blivande man läser detta =)
Det gulliga är att hon har snappat upp att mina fötter
kan bli spända ibland och sett när våran doktor har hjälpt mig
med mina fötter. För att sedan komma ihåg det och överraska mig.

Dagens ros till dig Katia, tusen tack, Spatsiba Sestra!

Sen vart det en utsökt middag som avslutades med
en filmkväll och vattenmelon med Kimpa.

Danni

4 comments:

  1. Både gulligt, omtänksamt och genomfört med glimten i ögat... Way 2 go Katia !!!

    ReplyDelete
  2. Hon är en riktig vän! Ärlig, omtänksam och så givmild. Tacksam över att få träffa så underbara människor världen över. Kram

    ReplyDelete
  3. Det är du värd tjejen. Nu hittar alla hit till din blogg efter det att Prozac tänkt lägga beslag på den helt själv :-)

    Kramar

    ReplyDelete
  4. Nämen hej Marie...

    Har inte Daniel Rudslätt någon blogg som Du kan besöka ;-)

    ReplyDelete