Sep 21, 2011

Äta Träna Sova

Detta inlägg är tillägnat min kära vän Åke.
Åke är min Farmors systers man. Åke är
87 år gammal och gillar att läsa min blogg men
har lite svårt för engelskan, så nu skriver jag
detta på svenska till dig vännen.

Efter dagens ispass på 1h och 45 min.

Svettig ända ut i hårspetsen, hur härligt är det
inte att få jobba med det man älskar och
träna samtidigt. Hur jobbiga än träningarna kan vara
så vet jag varför jag gör det, för att jag älskar det!

Ser man att man är i tjejernas dusch?!

Efter alla träningar är det gemensam lunch i
restaurangen på hallen. Man får välja vad man
vill ha för sallad, dricka och mat.


Påväg hem ifrån hallen idag såg vi denna polisbil,
märket Lada 110. Vilken racerbil =)

Kram från Ryssland / Danni

3 comments:

  1. kålsallad, Lador...!!! Verkar som du trivs rätt bra :) Ryssland har sin charm! Kör hårt!!!

    ReplyDelete
  2. Anna, jag hejjar på dig från Ryssland!! Kommer du hit nåt? Jag hör av mig om jag kommer hem nåt. Mooooooot London, kör hårt gumman!!! Kram

    ReplyDelete
  3. Hej, detta är Sergey i ett snabbköp på en söndag kväll)

    do you visit your facebook page?

    ReplyDelete