Aug 22, 2011

My weekend

Älskar min telefon från Samsung, Galaxy S II. Tar alla
mina kort till bloggen med den nu, så smidigt å skönt.
Min första touch telefon, måste försöka hänga med i
teknikens värld.

Grattis Syster Sandra som tog körkort i fredags,
medans jag var ovan molnen påväg hem till Stockholm
från Wien. Blev så glad å stolt när jag fick höra nyheten!!!

Har varit hemma hos mina kära vänner Fredrik, Camilla
å de två fina döttrarna Tuwa å Tindra.

Millan å jag med tjejerna, Tuwa 2 år har redan lärt sig bläddra
mellan bilder på en touch telefon och kan även starta videos,
jag var chockad!

Tant Danni Älskar er!

I lördags hade jag middag hemma hos mig. Jag bjöd
på det jag älskar mest, kött, potatis, majskolvar, sallad
och béa sås. Mina gäster vart propp mätta å jag likaså.

Eric å Jonas vid middagsbordet.

Det vart "killmiddag" hemma hos mig, mina älskade vänner
Ville, Adam, Eric, Jonas å Jag.

Mysfrukost hemma hos Sandra å Gustav i söndags.

Hann med att hejja på bästa Mallan nr 49. Min favoritfotbollspelare!!

Varit hos min sjukgymnast Drugge idag,
fick ett fint rehab & smidighets program. Drugge
tar hand om alla Olympier åt SOK.

Idag var jag på lunch med finaste Farmor.

Tack för den tidiga födelsedags presenten!! Kommer fira min 27års
dag i Ryssland i år, då blir det kalas med ryssarna.

Behöver ni köpa eller laga klockor så rekommenderar
jag Svante på Klockmaster i Globen. Bästa servicen i stan!!!

Tog en fika vid Alvik strand idag,
tack för god glass å trevligt sällskap!!

Imorgon går mitt flyg till Canada där jag skall jobba på
en hockey camp i en vecka. Mina Damkronor är i Finland
nu samtidigt och ska spela en 8-nations turnering. Hade bokat
in min camp långt innan jag fick veta vårat spel schema så det
krockade. Trist att det krockade men bara missat 2 landslags
läger på 10år. All lycka till tjejerna!!!

Danni

No comments:

Post a Comment