Jun 18, 2011

Flen

Olympic Day, dag 3 i Flen:

Dagens Olympier: Nathalie Larsson-skeetskytt, Jalmar Sjöberg-brottning,

Jag- Ishockey, Anna Laurell-boxning, och Stefan Holm-höjdhopp.

Vi blev alla inspirerade av Anna och höll uppe garden.


Min nya vän, Samsung Galaxy S II. Samsunggav oss alla nya mobiltelefoner,

så nu är jag medvi teknikens värld. Kan ta bra kort och blogga från min nya fina

telefon.


Jag började dagen med att vara med barnen i ishallen,

här fick de skjuta på en målvakt.

Här är två modiga tjejer som prövade ishockey för första gången.

En blivande Damkrona.


Viktora våran underbara fotograf under Olympic Day.


Nathalie skriver autografer för fullt.


Jag fick skriva lite jag med.


Stefan var med vid höjdhopps stationen. Visade barnen

hur man skulle hoppa, hoppde 180 bara sådär utan problem.


Barnen hade kul när de spelade bordtennis/pingis.



Barnen och alla ledarna vid elden vid avslutningen.


Underbara barn som gjorde sitt bästa under hela dagen och

var supernöjda med att få autografer och prata med alla Olympier.


Dagen avslutades med en mysig middag hos Lisa med familj,

tusen tack för en god middag och super trevligt sällskap!

Imorgon bär vi av till Trosa för den sista dagen av Olympic Day.


Efter allt var slut var det dags för träning. Idag tränade jag med

Anna och Danny. Vi körde intervaller på löparbanan 800m x 4 och Anna visade

mig hur man skulle boxas. Sen var det lite bålträning och triceps.



-Live your Dream & Follow your Heart-



Danni

No comments:

Post a Comment