Apr 27, 2011

Home

Min sista dag i Schweiz:

Vi åkte med Tina en bit utanför Zürich för att njuta av den

sista dagen i det varma och fina Schweiz.

Underbart landskap med vatten och kor påväg till Tina.


Vi fick några timmar i solen på Tinas helt underbara

altan. Vi grillade korv och hade en trevlig dag med

massa tjej snack, Tack tjejer, tack för allt Tina!

Där klarade jag av en timme på rygg i solen, sen blev jag
rastlös.. Efter några timmar bar det iväg tillbaka hem
till vårat hotell.


Pappa mötte Coach Niclas i pingis, coach vann med 2-1 i set,


intressant match med många bra dueller.


Vi såg finalen mellan USA och Canada på kvällen, där USA
vann i förlägning med 3-2, Kim tippade rätt!!


Jag & Pappa på läktaren.


Ovan molnen påväg hem till Sverige i tisdags.


Medans vanligt folk hade kommit hem efter 3 veckor på
resande fot och satt sig i soffan så satte jag igång med vår
städningen direkt. Packat upp väskor, tvättat fönster, oljat
in all ek, tvättat, lagat gardiner, dammsugit, sorterat etc...
Kännt mig riktigt huslig, har saknat det. Nu blir jag hemma
i Stockholm ett tag innan det bär av igen.

Tvättat alla Sverige kläder och lite skydd, som båda får vila
lite innan det är dags igen. För ett år sedan var jag i Thailand,
får se om jag tar en utlomlands semester iår eller stannar i
Sverige.
Nu är det dags att få in sponsorer så jag kan satsa vidare
mot kommande säsong. Det blir troligtvis att hyra en bil
under sommaren med. Vore kul att åka till herrarnas VM.

Imorgon skall jag se om jag kan få ordning på min deklaration.

Danni

No comments:

Post a Comment