Sep 20, 2010

Trunk

Igår kväll var det match på schemat mot ett Universitet lag. Matchen började 18.30 så vi behövde åka hemifrån vid 16.00. Samma förmiddag ringde de och sa att de hade hittat en av mina väskor och att de skulle leverera den till huset innan 13.00. Å straxt innan 12 kom den, trodde verkligen in i det sista att det skulle vara min hockey bag, men det var min vanliga väska!! Shit, blev lite stressad men senare på eftermiddagen ringde de och sa att de hittat min andra väska (hockey bagen) och att de skulle komma senare. Vi var tvugna att åka hemifrån vid 4 så bilen var packad och vid tjugo över 4 kom den, ÄNTLIGEN!!! Ted körde mig och en av målvakterna Nina till matchen som var 40 min ifrån oss. Vi kom fram i tid och bytte om. Kul att få träffa de flesta i laget och gå på is, dessutom spela match. Matchen förlorade vi tyvärr med 3-1, men men. Hade några bra skott på mål men jag fick göra en assist. I sista bytet täckte jag ett skott, pucken satt fint på ovansida knät så det kommer bli ett fint blåmärke. Ikväll är det try out i vår hemma hall Appelby Center.

Kram Danni

2 comments:

  1. Skönt att det ordnade sig med trunk och att du kom fram ordentligt! Du är säkert småkillarnas favorit redan, streethockey me deras polare och grejer - härligt!

    Kör hårt och lycka till med allt :)

    ReplyDelete
  2. Blåmärken hit och dit, äsch det är vardag för oss! Skönt att du äntligen har fått sina saker. Nu kan du ladda om och köra på hoppas try outen gick bra! Puss Sandra

    ReplyDelete