Aug 28, 2010

Lördag

Nu har jag varit lite dålig senaste dagarna. Jag har varit lite förskyld och inte alls så pigg som jag brukar. Har kännt att jag haft någon bacill i kroppen så jag har inte kunna träna. Nu är det dags att få ut det ur kroppen så jag kan ladda inför landslags samlingen nästa vecka. Ska bli jätte kul att träffa tjejerna och sätta på sig den fina tröjan och representera Sverige i två matcher mot Finland.

När man är sjuk så är det enda positiva att man får mycket gjort hemma. Jag har tvättat, städat, rensat, käll-sorterat, putsat skor m.m.. Min svaga sida är att vila och ligga på soffan, finns bättre saker att göra. Min lilla syster Sandra fyller 23år imorgon och vi skall börja fira henne ikväll men paketen får vänta tills imorgon då vi har födelsedags fika. Men jag vill bara att hon ska öppna dem nu för jag är så nöjd över dem. Idag beräknas också en liten bebis komma ut, lycka till Camilla & Fredrik, hoppas allt går bra!

På måndag hoppas jag att jag kan boka min resa till Toronto, väntar på några svar sen kan den bokas!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment