Aug 22, 2010

Kräftskiva

Igår var det Kräftskiva hos Johns föräldrar i Kälvesta med
släkt och vänner.



Jag är inte så jätte förtjust i kräftor men fick i mig en del
och till efterätt blev det annanaspaj med glass!



Johns systerdotter Molly vid bordet med en liten hatt.


Jag och Pappa.

I två dagar har vi varit och tittat på John när han har spelat
match med sitt nya lag Väsby. De spelar en turnering i Märsta,
de har förlorat en match och vunnit en. Idag möter de hemma
laget Arlanda, vi ska var på plats och hejja igen.
Senaste veckan och tiden har jag haft fullt upp med min resa till
Canada. Mailat fram och tillbaka och ordnat det mesta. Kommer
troligtvis flyga till Toronto och Burlington i mitten av september.
Ännu lite saker att fixa så jag har lite saker kvar att göra innan
jag kan bege mig iväg till andra sidan jorden, det kommer bli
riktigt spännande!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment