Aug 30, 2010

Grattis Syster & John

Igår fyllde min lillasyster Sandra 23år. Vi åt tårta och grattade henne
tillsammans med vänner och familj, och massa paket blev det!
Sandra öppnar paket.

I lördags var det också kalas, med alla tjejerna & John.

Sandra och Anne-li, två glada tjejer.

Jag & John.

Vill också säga grattis till John som köpte en bil igår. En jätte fin
Audi A3 i sportmodell, glad för din skull!

För mig blir prioriteringen att åka till Canada, så en bil blir det något
annat år. Jag får rulla fram på min cykel & mina inlines så länge.

När jag har varit lite dålig i veckan har det källsorterats &..

Strykts lakan..
Ska se om jag får tid hos läkaren idag. Ska laga lasagne till middag.
Kram Danni

2 comments:

  1. Lycka till i Amerika. Hoppas vi ses nästa sommar på Gotland igen. Vi saknar dig på isen. Mvh Ronnie, Emil och Marcus..

    ReplyDelete