Jul 8, 2010

Attityd

För en vecka sen rensade jag i min gamla bokhylla i mitt gamla rum hos mina föräldrar. Min lillebror bor i det rummet nu men jag har lite saker kvar märkte jag. Hittade en gammal kalender som jag hade i gymnasiet där jag hade skrivit ner en bra text om attityd:

Attityd är allting.

Attiyd är sättet du tänker på. Din attityd är någonting som andra människor faktiskt kan se. De kan höra det på din röst, se det på det sättet du rör dig, känna det när de är med dig. Din attityd visar sig i allting du gör hela tiden, varhelst du är. Positiva attityder inbjuder alltid till positiva resultat. Negativa attityder inbjuder alltid till negativa resultat.

Attityden förändras varje timme, varje dag, i allt som du gör genom hela livet. Vad du får ut av varje sak du gör kommer att motsvara den attityd du är, när du gör det. Allting som du gör med positiv attityd, kommer att verka för dig. Du kommer också se utvägar för att lösa problemen.

Danni

No comments:

Post a Comment