Jun 4, 2010

Väntar på svar

Har suttit och mailat hela morgonen gällande spel i Canada kommande säsong. Det är inte många klara besked man får och man får ligga på hela tiden. Men tror på en spännande säsong. Vi får se vad som händer..

Sen väntar jag på besked från Ernst & Young om de vill samarbeta med mig och sponsra mig kommande säsong, skulle vara en riktigt bra fredag om jag fick ett positivt besked idag, men allt tar sin tid.

Nu ska jag göra mig iordning och packa träningsväskan för att först åka till Hannas mottagning och sedan träna. Packar ner en Gainomax med jordgubbs smak också, finns inget bättre efter ett avklarat träningspass.

Grattis alla som tar studenten iår!!! Jag vet hur skönt det är och det är en av de bästa dagarna i livet. På fredag om en vecka tar min lillebror studenten, Alexander, kommer bli en dag att minnas resten av livet.

Kram!

No comments:

Post a Comment