Jun 2, 2010

Nu blir det D-vitamin

Imorse var jag på is mellan 09.00-10.00 med Mattias.
Han gjorde många bra övningar till mig, vi började
med skridsko- och klubbteknik. Sen gick vi över till
olika sorters puckar, vanlig, lätt och vit puck som vi
gjorde olika övningar med. På slutet satte vi ihop flera delar
till en övning och fick med skott. Riktigt bra! Super Tack
Mattias för att du vill träna mig, vi ses imorgon bitti igen!

Såhär visade min klocka för ett litet tag sedan. Klar blå
himmel utanför men den visar regn?? Hoppas den har
väldigt fel, vill ha sol ända tills ikväll då vi ska äta
middag i Kungsträdgården, "Smaka på Stockholm".

Igår kväll var det kondition på tränings schemat.
Det blev löpning i ursvik. Riktigt jobbigt, när jag
kom hem så drack jag en gainomax och la mig på
golvet i köket. Hade riktigt ont i magen, brukar
få det när jag tar ut mig maximalt. Sen var det
dags att trycka i sig mat. Att äta känns ibland
som ett träningspass det med. Så många mål om
dagen, ca 5st, är inte alltid så kul att äta med så
viktigt. Många tuggor får man kriga ner, men
tränar man på elitnivå så är maten jätte viktig!!

Nu ska jag ut i solen en stund och få i mig massa
D-vitamin.

Kram!

1 comment:

  1. Du verkar som anligt köra hårt. Jag tror att Berglund blivit avundsjuk på dina stuvade makaroner. Bejsy som grejade liftkorten sitter numera i Solna. Skitkkul ! Hoppas jag är där nästa gång du kommer förbi. //Sheriffen

    ReplyDelete