Jun 11, 2010

Alex

Idag har det varit full fart. Imorse var det skott träning på målvakterna.
Sen var det massa fix inför imorgon. Jag hämtade tårtor, hjälpte mamma
och pappa, vi åkte och handlade sallad och frukt, dricka och gjorde fint
i lokalen. Sen var det grillning i Källvesta. Jag grillade inte så mycket det
gjorde John men jag gjorde sallad och annanas paj.

Sitter och tittar på en dokumentär ifrån fotbolls VM 94. Vilken brons match,
va skön Thomas Ravelli var. Tomas Brolin som var min stora idol, han var
min hjälte..ja ja.. imorgon är det lillebrors student. Imorgon bitti ska jag och
mamma till frisören och fixa håret. Sen springer Alex ut klockan 14.00 och
sedan fortsätter festen på mottagningen hemma i Vällingby, ser fram emot
det!

Ha en skön helg allihopa!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment