May 31, 2010

Underbar Söndag

Igår var en underbar söndag. Vi sov ut, städade lägenheten
lite, John åkte och handlade lite mat och började laga
lunch. Han bjöd mig och vår vän Richard på Pad-thai.

John i köket.

Vid två åkte vi alla tre och tränade i Campen vid ishallen.
Inget lyxgym men allt man behöver finns, förutom
luftkonditionering.

Efter en lååång uppvärmning med smidighet,
bålstabilitet och kondition så började passet. John kör
chins och vi tyckte att man gjorde roliga miner när man
tog i så John gjorde sig extra fin.

Jag kör, man tar i så man spricker nästan, jag gillar
övningen för att den är komplex och riktigt jobbig.
Richard var med och hjälpte mig med de sista.

Efter ca 1h och 15 min var det sista bålstabilitetsövningen.

Den tar riktigt bra i magen, killarna hade det lite svårare
att få fötterna mellan pinnen och rumpan, men med
lite koncentration och explosivitet kom de emellan.

Sen var det städning och vi tog undan det vi hade använt.

Å vi var nöjda och svettiga när vi var klara.

En snabb dusch och sen åkte vi över till våra Mammor
och lämnade dem en varsin blomma på Mors-dag.
Min mamma Vera fick en ros på stam, jättefin rosa färg.
Vi grillade lite Korv hemma hos Johns föräldrar och sen
åkte vi till Filmstaden i Solna med Richard och Anne-li
och tittade på bio, Robin Hood, tyckte den var bra! Skönt
att de goda vann!!
Kram




No comments:

Post a Comment