May 22, 2010

Sommar värme

Idag lördag har det varit en helt underbar dag i Stockholm.
Vi åkte med Sandra och Gustav till Gustavs syster Karolina
som jag också spelade fotboll med när vi var yngre. Vi
köpte med oss mat och åt gott och solade på altanen.

Massa god mat, pad thai, grillad kyckling och bröd..

Karro gjorde jätte goda smoothies.

John och William har det bra.

Gustav kommer och soppar bort skräp när Sandra
ska hoppa i studsmattan.

Sandra hoppar på!

Jag och William ute i solen.

I fredags tog jag och Sandra en promenad till Solna
Centrum och tittade lite. Senare på kvällen var det
middag hos mig & John, vi bjöd Karin och Tobbe
på kött och potatis med sallad och béa, gott & trevligt!

Mina fina löparskor, Nike, som jag gillar!
Innan löpträningen i torsdag i eftermiddags solen, det var
olidligt varmt men underbart efter!

Det blev en tidig torsdags morgon på is. Skott träning på
Ritorp med Tim Turk och lite hockey killar som ville
träna extra med mig. Vi tränade nästan exakt 60min, så
svettigt men sååååå kul!!
Kram!

No comments:

Post a Comment