May 20, 2010

3 snabba

Många av mina vänner spelar ishockey precis som jag,
både i Sverige och runt om i världen. En av dem bästa
är Nickals Bäckström som spelar i NHL och Washington
Capitals. Jag pratade med honom på datorn idag och bad
Nicklas "lillebror" att svara på tre snabba frågor. Jag vet
att han inte gillar det men som läsare så vet jag att det är
intressant och spännande att läsa om en av världens
bästa spelare, visst har jag rätt?!!!


En gammal bild från när vi var på en Bauer mässa i
Tingsryd. Nicklas skrev autografer i mängder.

Tre snabba frågor:

Danni -Vart befinner du dig nu?
Nicklas- Jag är hemma i Gävle.

Danni -Vad ska du göra i sommar?
Nicklas - I sommar ska jag bara vara hemma i Gävle och göra
mig redo för nästa säsong & samtidigt träffa kompisar.

Danni -Favoritsak?
Nicklas - Båt ute på vattnet är min favoritsak=)

Kram

No comments:

Post a Comment